بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی

جهانگرد خاص
جهانگرد خاص
سفیر دنیای خاکی...
    Instagram
16:53چهار شنبه 30 اسفند 1391yegane

چنان بازیگری کو دست و پا گم کرده باشد                ز ترس صحنه،لرزان نقش خود گم کرده باشد

و یا چیزی پر از شور و شر،درنده،وحشی                  که نیروی فزونش عمر دل کم کرده باشد

چنان هستم که غفلت ورزم از آداب عشقم               ز ترس آنکه بر من سرزنشها کرده باشد

و در من قوه عشقم چنان در دیده آید                       که بار عشق من از حد فزونش کرده باشد

تو بگذار این دل سوزان من رازش بگوید                    که سرش بر ملا شعر خموشم کرده باشد

که عشق را دائما جویا بود سودی بخواهد                 فزونتر ز آنچه شرحی این زبانم کرده باشد

چنان سرگشته این نامه عشق خموشم                  که با چشمان شنیدن،هوش عشقم کرده باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Instagram
About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Other
Design

بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی