بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی

جهانگرد خاص
جهانگرد خاص
سفیر دنیای خاکی...
    Instagram
21:31چهار شنبه 4 مرداد 1391yegane

سال ها پیش از این

زیر یک سنگ گوشه ای از زمین

من فقط یک کمی خاک بودم همین

یک کمی خاک که دعایش

پر زدن آن سوی پرده ی آسمان بود

آرزویش همیشه

دیدن آخرین قله ی کهکشان بود

خاک هر شب دعا کرد

از ته دل خدا را صدا کرد

یک شب آخر دعایش اثر کرد

یک فرشته تمام زمین را خبر کرد

و خدا تکه ای خاک برداشت

آسمان را در آن کاشت

خاک را

توی دستان خود ورز داد

روح خود را به او قرض داد

خاک

توی دست خدا نور شد

پر گرفت از زمین دور شد

راستی

من همان خاک خوشبخت

من همان نور هستم

پس چرا گاهی اوقات

این همه از خدادور هستم؟!

                              عرفان نظرآهاری



نظرات شما عزیزان:

علم روز
ساعت22:51---4 مرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری.من با یه مطلب طنز به اسم 'تست زن ذلیلی' آپمممم.منتظر حضورت هستم.در ضمن اگه دوست داشتی منو با اسم علم روز لینک کن و تو قسمت نظرات بهم خبر بده و بگو با چه اسمی لینکت کنم.مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Instagram
About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Other
Design

بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی