بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی

جهانگرد خاص
جهانگرد خاص
سفیر دنیای خاکی...
    Instagram
17:44شنبه 7 مرداد 1391yegane

 

 

با توام،با تو،خدا

                                                                     یک کمی معجزه کن

چند تا دوست برایم بفرست

پاکتی از کلمه

جعبه ای از لبخند

نامه ای هم بفرست

کوچه های دل من

باز خلوت شده است

قبل از اینکه برسم

دوستی را بردند

یک نفر گفت به من

باز دیر آمده ای

با توام،با تو،خدا

یک دل قلابی

یک دل خیلی بد

چقدر می ارزد؟

من که هر جا رفتم

جار زدم:

شده این قلب حراج

بدوید

یک دل مجانی

قیمتش یک لبخند

به همین ارزانی

هیچ وقت اما

هیچ کس قلب مرا قرض نکرد

هیچ کس دل نخرید

با توام،با تو،خدا

پس بیا، این دل من، مال خودت

من که دیگر رفتم اما

ببر این دل را

دنبال خودت

                عرفان نظرآهاری

 

 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت11:38---18 شهريور 1391
سلام.وب خوبي داري.ممنون كه بهم سر زدي يگانه جان.alireza111.loxblog.com

amir
ساعت22:03---17 شهريور 1391
good

mm
ساعت20:05---15 شهريور 1391
وبجالبی به وب منم سر بزن

a
ساعت18:08---15 شهريور 1391
وب قشنگي داري.ببخشيد دير شد.ممنون كه بم سر زدي.alireza111.loxblog.com

mohammad
ساعت21:10---9 مرداد 1391


mohammad
ساعت9:06---9 مرداد 1391
ممنون که سرزدی
لینکت کردم
اگه دوست داری ماروهم لینک کن
بازم سربزن
وبلاگ قشنگی داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Instagram
About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Other
Design

بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی