بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی

جهانگرد خاص
جهانگرد خاص
سفیر دنیای خاکی...
    Instagram
3:5پنج شنبه 20 تير 1392yegane

عجب صبری خدا دارد،

اگر من جای او بودم،

همان یک لحظه اول،

که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان،

جهان را با همه زیبایی و زشتی،

به روی یکدگر ویرانه می کردم.

 

عجب صبری خدا دارد،

اگر من جای او بودم،

که میدیدم یکی عریان و لرزان ،

دیگری پوشیده از صد جامه رنگین،

زمین و آسمان را واژگون،مستانه می کردم.

 

عجب صبری خدا دارد،

اگر من جای او بودم ،

برای خاطر تنها یکی مجنون صحراگرد بی سامان،

هزاران لیلی نازآفرین را کو به کو آواره و دیوانه می کردم.

 

عجب صبری خدا دارد،

اگر من جای او بودم،

به گرد شمع سوزان دل عشاق سرگردان،

سراپای وجود بی وفا معشوق را پروانه می کردم.

 

عجب صبری خدا دارد،

چرا من جای او باشم،

همین بهتر که او بنشسته و تاب تمام زشت کاری های این مخلوق را دارد،

وگرنه من به جای او چو بودم،

یک نفس کی عادلانه سازشی با جاهل و فرزانه می کردم.

 

عجب صبری خدا دارد...



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت17:08---28 تير 1392
حس خواندن ستار را با این نوشته حس کردم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Instagram
About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Other
Design

بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی